Klachten over AKC Loodgieter?

Wij van AKC Loodgieter streven de beste kwaliteit en diensten na. Daarom nemen wij eventuele opmerkingen of klachten zeer serieus. Wij reageren altijd binnen een duidelijk gesteld termijn op uw eventuele klachten.

 

Wilt u uw klacht bij AKC Loodgieter kwijt dan ontvangen wij deze graag per mail of schriftelijk. U kunt uw e-mail verzenden via het contactformulier op onze website. Of stuur uw papieren brief naar Klokkemeet 22, 1566 RH Assendelft. Wilt u eerst een van onze medewerker spreken? Belt u ons dan op 020 – 640 34 49.

Om uw klacht zo goed mogelijk in behandeling te nemen ontvangen wij graag de volgende informatie. Op welke werkzaamheden heeft uw klacht betrekking? Op welke datum vonden deze werkzaamheden plaats? Indien u een factuur heeft van de gerelateerde werkzaamheden, vermeldt u dan het factuurnummer. Heeft uw klacht betrekking op een van onze medewerkers, vermeld u dan graag zo mogelijk de naam van de betreffende medewerker. Ook verzoeken wij u te vermelden via welk mailadres en welk telefoonnummer wij u kunnen bereiken met betrekking tot uw klacht.

Wij doen ons best om uw klacht zo spoedig mogelijk te behandelen. Elk klachtdossier bestuderen wij intensief, waarna u een telefonische of schriftelijke reactie ontvangt. Wij hechten eraan om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen en tevreden te houden. De eisen die wij aan onze service stellen is hoog en dat geldt daarom ook voor onze klachtafhandeling. Hoewel wij relatief weinig klachten ontvangen, slagen wij erin om de meeste gemelde klachten naar tevredenheid van onze klanten af te handelen. Ook voor u zetten wij ons beste beentje voor!

 

Open chat
Vragen?
Hallo,

Hoe kunnen wij u helpen?
Bel ons nu